מדוע חסן נסראללה החל להשקיע ולטפח את מראהו החיצוני?

ישראל פריי No Comments on מדוע חסן נסראללה החל להשקיע ולטפח את מראהו החיצוני?
21:01
30.04.24
אבי מימרן No Comments on "הסרטון שהפיץ החמאס מעודד, אבל לא מתייחסים למסרים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שנים בהן שמר על פרופיל תקשורתי נמוך, החל מזכ"ל חיזבאללה להופיע בתקשורת בקצב מוגבר. בעוד בעבר התראיין לתקשורת רק לרגל אירועים דרמטיים, לאחרונה נראה כי האיש מנהל קמפיין, והוא מופיע בערוצים שונים ובתדירות גבוהה.

רשת אלערביה מדווחת כי בהופעותיו האחרונות, החל נסראללה, להתעניין מאוד במראהו על גבי המרקע וברושם שמותירה הופעתו. מקורות תקשורתיים מוסרים כי נסראללה יושב באופן אישי לפני כל ראיון עם צוות הצלמים והטכנאים, בודק זוויות צילום ומנחה את כל הגורמים באולפן כיצד הוא מעדיף להצטלם.

בנוסף, נסראללה מבקש להגביר את עוצמת המזגן באולפן, על מנת שפניו לא יתכסו בזיעה כפי שקרה בנאומים טלוויזיוניים קודמים. לטענת הערוץ, הסיבה לשינוי של מזכ"ל חיזבאללה נעוץ במצבו הקשה של הארגון בסוריה, והזעם ההולך ומצטבר ברחבי לבנון נגד הארגון שמחזיר מאות לבנוניים שנלחמו בסוריה, בארונות קבורה.

זאת הסיבה שככה"נ גורמת לנסראללה להשקיע ביחסי הציבור שלו, לשפר את הופעותיו, ע"מ להעלות מוטיבציית הלוחמים, ולשמר את אהדת העם בלבנון. זאת בנוסף לדרכים הפחות "אנושיות" שלו, כמו לדרוש ממשפחות ההרוגים שלא להתאבל על בני משפחותיהם ההרוגים בקרבות, הוראות שהוא מוסר בליווי איומים.



0 תגובות